Müşteri Hizmetleri Aramalarında Sizi Gerçek Bir Temsilciye Bağlamasını Sağlayacak 6 Favori Nokta

Türkiyede her yıl beklemede toplam 500 milyon saat harcadıkları tahmin ediliyor  . Bu, insanların çeşitli müşteri hizmetleri sorunları için hala telefon aramalarını tercih edilen iletişim yöntemi olarak nasıl seçtiklerini gösterir. Ancak, hattın diğer ucunda bu kadar çok İvr olduğu için bir çözüm bulmak her zaman kolay değildir. Bu yüzden gerçek bir kişiye transfer olmak için yaratıcı olmamız ve hileler kullanmamız gerekiyor.

Favtr.com bir robotla konuşmanın ne kadar sinir bozucu olduğunu biliyor ve bu yüzden müşteri hizmetleriyle uğraşırken gerçek bir kişiye ulaşmanıza yardımcı olmak adına önerilerde bulunuyor..

1. Nazik olun ve bağırmayın.

Hayal kırıklığına uğrayabilir ve robota küfretmek isteyebilirsiniz, ancak bu sadece işleri daha da kötüleştirir. Çoğu sistem, çok sakin bir modda anlayacak ve konuşacak şekilde programlanmıştır . Bu nedenle, sesinizi yükseltirseniz, sizi ilk seferde anlamamış olabilecekleri için muhtemelen talebinizi tekrarlamanızı isteyeceklerdir. Bununla birlikte, sorununuzu yönetmek ve bir çözüm bulmak istiyorsanız sakin olmanız gerekir.

2. Hiçbir şey söylemeyin veya 0'a basın.

Bir kişiye ulaşmanın  en başarılı yolu  , ilk robot selamlamasından sonra 0'a basmaktır Bu çoğu firma tarafından uygulanan bir yöntemdir ve bazılarında 0'dan önce “#” kullanmanız gerekebilir. Ancak robot kaybolduktan sonra bile uzun bekleme sürelerine hazırlıklı olmalısınız.

Eğer 0 numarası işe yaramazsa ve bir robot hala sizinle konuşuyorsa, sessiz kalmalısınız . Hiçbir soruya cevap vermeyin ve sabırla bekleyin. Bu durumda, birçok şirket sizi doğrudan bir arayana göndermek üzere programlanmıştır.

3. Yoğun olmayan saatlerde arayın.

Diyelim ki 0'a basarak robottan kurtulmayı başardınız ama yine de arayan müsait olana kadar saatlerce beklemeniz gerekiyor. Bu, onları genellikle sabahın erken saatleri ve öğleden sonraları olan yoğun saatlerde aramazsanız kolayca giderilir . Şirketin müşteri hizmetleri akşamları çalışıyorsa, onları saat 18.00'den sonra arayın.

4. Robotları şaşırtmak için rastgele bir kelime söyleyin.

İster telefonda konuşun, ister çevrimiçi sohbet edin, robotlar belirli şeyleri sormak ve onlara cevap beklemek üzere programlanmıştır. Bu yüzden onlara kafa karıştırıcı ve rastgele cevaplar vermek , sizi gerçek bir kişiye bağlamalarını sağlayabilir. Muhtemelen sorularını ikinci veya belki üçüncü kez tekrarlayacaklardır, ancak hilenize bağlı kalmalı ve kafa karıştırıcı olmaya devam etmelisiniz.

5. “Şikayet” veya “hesabımı iptal et” kelimelerini söyleyin.

Her şirketin kabusu, müşterilerini kaybetmek ve siparişleri veya hesapları iptal ettirmektir. Bu nedenle robota "iptal" veya "hesabı iptal et" kelimelerini söyleyebilirsiniz . Büyük ihtimalle sizi bu işlerle ilgilenen departmana bağlayacaklar veya siz sorununuzu anlatıp sizi doğru departmana aktaracaklar. Sıranın başında veya sonunda olabilirsiniz, ancak her iki durumda da robotu geçmeyi başarmış olacaksınız.

6. Twitter'a gidin ve işletme hakkında şikayette bulunun.

Şirketler, müşterilere saygı gösteren ve onlara iyi hizmet sunan ciddi bir profil tutmayı sever. Bu nedenle sosyal medya sayfalarına girip bir şikayette bulunmak, onları sorununuzu çözmek için sizinle iletişime geçmeye zorlayabilir. İstedikleri en son şey, kendileri hakkında diğer olası müşterileri etkileyebilecek şikayetlerde bulunmaktır.


favtr.com/ Müşteri temsilcisine Direk bağlanmak

Robot yerine gerçek bir insanla konuşmak için yukarıdakilerden herhangi birini yaptınız mı? Çabalarınız başarılı oldu mu ve eğer öyleyse, hatta ne kadar beklemek zorunda kaldınız?

https://www.favtr.com/musteri-hizmetleri-aramalarinda-sizi-gercek-bir-temsilciye-baglamasini-saglayacak-6-favori-nokta/?feed_id=220&_unique_id=6336ed0e7aa03&Favtr.Com3560M%C3%BC%C5%9Fteri%20Hizmetleri%20Aramalar%C4%B1nda%20Sizi%20Ger%C3%A7ek%20Bir%20Temsilciye%20Ba%C4%9Flamas%C4%B1n%C4%B1%20Sa%C4%9Flayacak%206%20Favori%20Nokta

Yorumlar